tirsdag, mars 31, 2009

Besøk!

Kjersti er i byen på kurs. Og vi fekk besøk av henne og Siggen i ettermiddag. Kooooselig! Vegar diska opp med laksewraps til 3 svoltne jenter. Ragnhild vart den stolte vinner av Amerikaner:) .. merk smilet til Vegar. Han hadde ei vending eit stort håp om å vinne. Men møtte si overkvinne. Johoo!! Sveler vart steika, tur med Ronja, fruktsalat. Godt å vere i lag. 

EG HAR EIT FORSLAG, forresten.
Farmor har bursdag tirsdag 21.april. Kjersti og eg er heime laurdag 19. april. Kan vi ikkje ha ei feiring da?!!

5 kommentarer:

Åse-B sa...

jah!! hvis vi kan ta feiringa i Bolivia=)

Birgitte sa...

hehe, gjerne for meg Åse-Britt!

Ragnhild sa...

Ok! Må berre tippe litt Lotto først...

Åse-B sa...

tusen takk for helsing på bloggen min, birgitte=) kjempekos!
Eg kjem nok heim rundt 1.juni... det er i allefall då eg har billett. Då blir det fest og glede :D

Birgitte sa...

HURRA!