fredag, mars 13, 2009

Ball og kaffikos i Johans

Etter å ha vore med Aurora i barnehagen i dag sette farmormor i gang med å koke ballemiddag til oss i dag! Dei heldige gjestane var: Sigrid, Øyvind, Olve, Birgitte, Ragnhild, Vegar, Inger og Ståle. Etter eit nydeleg måltid kvilte nokre middag medan andre spela President (Olve var ikkje så veldig god). Og til slutt diska farmormor opp med eit bugnande kaffibord. Mmmm...





No høyrer vi tralling frå kjøkkenet der farmor står og vasker opp. Her er det godt å vere!





6 kommentarer:

Ragnhild sa...

Takk for gode, gode dagar på Godøya.
Eg er glad som har ein slik fantastisk familie.

Birgitte sa...

Ditto kjære søster! Ballmiddagen hos farmor var virkelig eit av høgdepunkta i helga. Nydelig!

Unknown sa...

EG OG VIL! Ser ut til at dokke har hatt det veldig trivelig ilag! Eg gler meg til å samlast igjen snart. Alle eer velkomne til oss i stadsing dahlsgate 45a. Har no fått eit deilig lite gjesterom som det er berre å okkuppere!

Olga sa...

takk jardar kven veit?eg trener prøver så godt eg kan på data med litt framgang vil eg vone. farmor

Åse-B sa...

så mykje flott ungdom ein gong!!

Eg held meg oppe i høgda eg.....

Kjersti sa...

Farmor, du er så bra!!! Kan både lage verdens beste ballemiddag OG skrive kommentarar på blogg! Førr ei dame!! Såg veldig koselig ut med middag. Eg gler meg til å kome heim etter påske.